Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 17. januar 2013

Kjært besøk

Kjerringa våknet i forholdsvis rimelig tid, ikke for tidlig og ikke for seint. Dusjen var herlig. Kaffen likeså.
Så nå kan dagen  bare komme, men det gjør den uansett.
Spennende tapasoppskrifter på GN.
Igår hadde jeg besøk av verdens koseligste montør fra Securitas, så nå er anlegget oppe og går, og jeg er forsikret mot alt fra edderkopper til de med skumlere intensjoner. Nye seriekoblede brannvarslere er også på plass.
Han fikset til og med fasttelefonen min. Den har stått og hylt etter base i minst fjorten dager, men nå holder den kjeft og oppfører seg som en telefon skal gjøre.
Idag får jeg verdens kjæreste besøk fra nabolandet.
Og uansett kulde og glatta, snø og annen elendighet, dagene blir lengere, og våren nærmer seg med stadig raskere museskritt. Og jeg lengter............
og lengter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar