Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 15. januar 2013

På glatta

Kjerringa hutret seg opp og fikk varme i ovnen fortere enn svint så en dusj, så kaffe og endelig; Varmt og deilig i heimen.
Jeg må bare si at jeg ble hjertelig overraska over Kaardahl flotte forslag ti hotell i gjestehavna.
Du snakker om to sjeler og en tanke. Det var vakkert og matcha akkurat bebyggelsen på Fishlandsida.
Men selvfølgelig blir det dyrt, dyrere en den glaserte brakkeriggen som Tønsbergarkitektene kom med.
Men tenk så mye koseligere. Kanskje med et Spa a la det i Larvik ?
Mulighetene er mange for den rette utbygger.
Og da kan absolutt ingen klage på at utsikten blir skjemmet. Anders, du er genial.
Kanskje en arkitekt eller to skulle tegne det ut og kontakte etpar investorer med litt mer mellom ørene enn graut, samt dollartegn i begge øynene ? Bare et aldri så lite forslag.....
Ellers våger jeg meg ikke lenger på glatta enn til vedskjulet og i postkassa. Det holder i disse ulvetider.
Så livet kunne absolutt uten tvil vært mye, mye verre.
Åneida, dere slipper ikke unna denne gangen heller...............



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar