Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 3. januar 2013

Hvis noen vet noe, eller har sett noe.....

Kjerringa sto opp til nok en vakker dag med sol og løfter om en tidlig vår. Som den evige optimisten hun er, har Kjerringa allerede begynt å sende skrå blikk bort i blomsterbedene.
Jeg vet at det er for tidlig, menn kan ikke dy meg.
Idag har jeg koselig legge-sammen-klær-besøk. Jeg fatter ikke hvordan hun får mine stappfulle skap til å se helt normale og oversiktlige ut.
Til og med har de tellekant når hun er ferdig.
Det har ikke kommet til mere klær på lange tider..........Well, kanskje ett og annet bitteurelite plagg, men jeg må bortimot bruke foten for å stappe de inn, mens min venninne fra Eritrea tar alt ut, stryker litt på plaggene, legger de vakkert og vent sammen og tilbake i skapet.
Jeg får jo så god plass etterhvert at jeg kan skaffe meg et og annet nytt ............
Og så til dagens frekkeste:
Søte nieses mann fikk frastjålet sin arbeidsbil, full av snekkerverktøy i morges fra deres egen gårdsplass, Dette er nødropet på FB:
-Hjelp oss!! Noen stjal den ene bilen vår i morges kl 06.50!! Det er en rød Opel Combo, reg nr DJ 95162. Den er full av verktøy som snekkeren i huset er totalt avhengig av! Vær så snill å del denne statusen! Bilen ble stjålet fra Horten, men kan jo befinne seg langt av gårde allerede... -

Så hvis noen vet eller har sett, ring politiet !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar