Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

onsdag 16. januar 2013

Vinter

Kjerringa sto opp, og takk for det. Katta ble sluppet inn, dusj, varme i ovnen, kaffe.
Takk, mer forlanger jeg ikke av livet akkurat nå.
Og glede, glede, i morgen kommer min næreste og kjæreste en tur innom i transit.
Det gleder jeg meg villlt og uhemmet til. Selv om det bare er en snartur for å låne bilen.
Jeg advarte han mot masse snø og glatt som f...  foran garasjen, men sånt avskrekker ikke en friluftsmann som han.
Så da blir det vel "mors kjøttkaker" i en eller annen fasong til middag i morgen.
Skal bli godt med litt ordentlig mat etter de siste, travle dager foran PCen.
Idag skal jeg fullføre mitt prosjekt maling og tapetsering av bord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar