Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 21. juni 2012

Helt sant....?

Nye krigstyper på Gjengangerens forside: Mitt siste store bygg.
Kjerringa håper det er sant. At hr. gründer skal la byen vår i fred. Han har ikke mye pent å skryte av.
Det ene bygget styggere enn det andre. Mener å huske at Vektergården bare skulle ha fire etasjer. Jeg teller med mitt ene øye hele seks etasjer. Tror den forannevnte burde lære seg å telle også.
Og at han er blitt stemoderlig behandlet av kommunen er rent tull og løgn. Ingen har vel fått boltret seg og rasert så mye som han.
Og jeg fatter fremdeles ikke hvordan han har fått lov til dette.
Og han surmuler og syter. Han syter over at kommunen kanskje har satt noen små krav til hans enorme grådighet. Og selvfølgelig stikker det i Onkel Skruehjertet hans at ikke Ordføreren ville komme og klippe snora idag ?
Har vi en ny Røkkespire her ?
Hva har du gjort for byen, hr, utbygger ? Rosenes og hagenes by ? Du har satt opp skrekkelige byggverk kun for egen vinning, uten å gi noe tilbake som vi kan glede oss over.
Det er bare trist, uendelig trist å se slik bortskjemt grådighet satt i system.
Og attpåtil være vitne til syting og surmuling for at du ikke fikk ødelegge mer.
Jeg håper virkelig at vi kan ta deg på ordet ....at du aldri mer skal sette opp offentlige bygg i Horten !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar