Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

søndag 10. juni 2012

Sommeravslutning

Idag våknet Kjerringa opp til en liten bit av lykke. Litt tiloversblitt smörgåstårta til kaffen er aldri feil.
Dagenderpåsmörgåstårta er. om mulig, enda bedre enn på selve dagen. Alle de deilig smakene har trukket seg skikkelig inn i brødet, og laksen, eggene og rekene har dannet  den skjønneste harmoni.
MMMM himmelsk.
Joda, man kan si at jeg er dyktig når jeg er på mitt beste. Når jeg derimot er på mitt verste, er jeg om mulig enda bedre !
Bursdagen i går var flott og innholdsrik, med leker, taler, sanger, god prat og masse god mat. En ren symfoni av mennesker og mat fra opptil flere land.
Alle gjestene hadde med en matrett, og det var utrolig vellykket. Flere burde gjøre det på den måten istedenfor det tradisjonelle koldtbordet.
Og i ettermiddag er det en ny tilstelning. Da er det Internasjonal Dansegruppe som har bedt sammen til sommeravslutning. Også her skal vi gjestene ha med oss en matrett.
Jeg har endelig bestemt meg, jeg steker vafler og lager rørt jordbær- og blåbærsyltetøy til.

Det er noe med hjertene ....................



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar