Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 15. november 2012

Å sånn går nu dagan------

Fremdriften på badet er helt i rute. Og takk for det.
Godeste venninne var innom med bilen og lånte den ut til frakting av dusjdører. Hun har hengerfeste, jeg ikke, selv om jeg har henger.
Logistikken i prosjektet må være i orden for å sikre en jevn fremdrift.
Men andre saker krever også min oppmerksomhet. Familie for eksempel.
Så det helt store overskuddet til å skrive blogg er ikke tilstede idag. Men jeg trøster meg med at det kommer dager etter disse, og takk for det også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar