Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 23. november 2012

En god latter............

Jeg satt og humret og lo over dagens Anders Kaardahl. Han haddde tegnet alle tenkelige og utenkelige dyr i forbindelse med kåring av beste bilde av kjæledyr. Det var de mest oppfinnsomme kryp man kunne forestille seg: Flate flatlus, hårete sengemidd, ja, alt annet enn katter og hunder og marsvin .... Takk, Anders, om du leser dette, for en herlig start på dagen ! Katta og jeg moret oss dronninglig.
Så leste jeg inni avisen hvem som hadde vunnet bildekonkurransen, og fikk litt nedtur. To bengalske katter i fritt svev, vakkert nok, men da jeg leste uttalelsen fra vinneren, fikk jeg en litt ekkel smak i munnen. De ti kinobillettene, som var premien, skulle deles mellom sønnen og hans kompiser fordi de hadde vært så ivrige og flinke til å stemme på vinnerbildet.
Dette blir jo som å ta en Flatland !
Ingen kompetent fotojury, bare stemmer fra slekt og venner.
Men både jeg og Katta stemmer på Anders sitt bilde !
Han stiller i en klasse for seg, virkelig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar