Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

søndag 18. november 2012

Dårlig forbindelse

Kjerringa har sagt det før. Mange ganger, men tillater seg å si det igjen: Hun har altfor dårlig og ustabil internettforbindelse.
Og kommunikasjon på alle plan er alfa og omega i vårt informasjonssamfunn, synes jeg.
Det reklameres og lovprises i høye toner alt man kan få  bare man velger akkurat Den leverandøren, men når man så gjør det, er det ingen forskjell fra det forrige. Man ramler ut eller kommer ikke inn i det hele tatt. Det går mer enn tregt.
Det er ikke noe iveien med Maccen, men som sagt....
I morra den dag skal jeg klaaaaage, atter en gang.
Det er søndag, og sola skinner, bare nøyaktig fjorten dager igjen til første søndag i advent. Så er det jul fire uker etter det igjen, og så kan man begynne å glede seg til våren og de første spede skuddene som bryter gjennom halvfrossen jord.
Idag tok jeg inn svibler som har stått til driving ute i skjulet i tre måneder med ei pappeske over seg for ikke å komme for fort.
Jeg er ikke så sikker på resultatet, men moro er det lell.
Og i dag er det smaksdag på pinnekjøtt med kålrotstappe og hvit saus.
Selveste julemiddagen skal testes. Det høres kanskje rart ut med hvit saus til salt kjøtt, men det smaker vidunderlig.
Og huset er fylt av pinnekjøttlukt. MMMMMM. Vi går med sikkel langt nedpå haka snart.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar