Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 8. november 2012

Gode venner og familie

Kjerringa føler seg så utrolig heldig og velsignet. Hun er ikke før kravlet seg ut av senga før det strømmer på med besøk og telefoner.
Uten noen grunn, bare fordi de hadde lyst til å se meg eller snakke med meg.
Så dagens blogg får være en sånn gledesblogg.om hvor glad jeg er for at jeg har så mange som bryr seg om meg.
Og i går kveld, da jeg kom hjem fra møte i Flerkulturell Kvinnegruppe, lå det en pakke med mat og en rød rose fra søte Rupinder på Himalaya Tandori, og venta på meg. Bare fordi hun likte bloggen min igår så godt.
Så jeg er velsignet i alle kulturer og religioner. Kan man ha det bedre ?
Og i dag har koselig søte niese vært innom og søster med herlige Alfredsen også.
Samt telefoner fra brormajnn og venner.
Niese bemerket at det var som å være på et sentralbord.
Men jeg er glad og velsignet.
Snart skal jeg til tannlege Gunvor og få renset opp i møblementet.
Gruer meg bittelitt.....brrrrrrrrrrr !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar