Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

onsdag 28. november 2012

Mørkt....og trist

Kjerringa sto opp til siste dagen med kaffeduft og varme på peisen på minst 3 uker, snufs.
Dessuten gikk hun glipp av et sengekjøp fordi hun ikke hadde hjelp til å hente den i Holmestrand, så humøret er ikke akkurat på topp på morrakvisten.
Men dagen er ung, så alt kan skje----og det finnes verre ting å bekymre seg over. Og enda flere ting å glede seg over.
Jeg kan foreksempel glede meg over at det ikke er kommet noe snø enda. Jeg kan glede meg over at det ikke har frosset på slik at gamle kjerringer slipper å bekymre seg over at underlaget glipper. Jeg kan glede meg over at Frivilligsentralen snart er oppe og står på egne, ustø bein. Vi har fått det til !
Og er vi riktig heldige har vi fått ansatt daglig leder før vi skriver desember.
Men den senga...............

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar