Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 4. desember 2012

glad og positiv........

Kjerringa hater å stå opp til kulde. Hun hater også høye strømregninger, så derfor hutrer hun seg inn på det varme badet og dusjer seg så varm at det holder resten av dagen, tror hun.
Katta liker heller ikke kulde, så hun er lynrask ut og inn igjen. Idag var hun ikke kommet inn da jeg dro for å handle samt i sykebesøk, så jeg ble møtt med gudsjammerlig kattegråt da jeg kom hjem. Hun trødde på alle fire labbene, utålmodig ventende på at jeg skulle skynde meg å låse opp, og så var det rett inn til ovnen og nesten krype inn i den.
Jeg tror hun bante så det lyste rundt henne, men det var det heldigvis bare jeg som hørte !
Idag kommer ovnmannen og tar mål for innsetting av lille ovnen i stua.
Jeg bare undrer meg over at noe så lite kan være så dyrt. Skulle tro den var støpt av pureste gull.
Men må man, så må man. Det får være julegaven til meg selv for noen år fremover.
I morgen er det julemøte med risgrøt i Flerkulturell Kvinnegruppe. Jeg har funnet fram juletreet og pynten, for skal det være, så skal det være.
Gleder meg og håper at riktig mange finner veien til Sanitetshuset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar