Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 11. desember 2012

Lunsj på Rådhuset

Kjerringa fjelget og pyntet seg og byttet klær og prøvde på nytt, helt til Katta kom med en lang, jamrende protestlyd. Hun hadde fått nok av Kjerringa si svinsing ut og inn av soverommet, inn på badet, ut i gangen til speilet, der jeg må gå to trappetrinn opp i loftstrappa for å få sett meg i helfigur.
Kattta ga opp å følge etter meg og gikk og la seg i sofaen. Nok er nok.
Men Katta vet ikke at jeg skal på Rådhuset til lunsjmøte med vår nyansatte daglige leder i Horten Frivilligsentral, og at da må man ta seg sånn noenlunde ut. Så jeg endte opp i julerødt med broderier. For etterpå er det intervju med Gjengangeren og bilder og greier.
Har så lyst til å ta sparkstøttingen fatt, for det er et alldeles glitrende sparkføre bortover, men jeg vet ikke om jeg klarer å få bakset den ut fra garasjen, for den er jo selvfølgelig plassert helt innerst, bak hageparasollen og snøfreseren. Men jeg gir meg ikke, selv om det virker umulig.
Man skal komme standsmessig til "gårds", og spark er standsmessig idag, tretten dager før jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar