Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 6. februar 2012

Buhu :(((((

Kjerringa sov dårlig i natt. Fordi hun er så utrolig følsom for forandringer i livet sitt. På mange måter er hun nesten statisk.
Ting skal være som ting har vært. Det er tryggest, er hennes evige mantra.
Men idag skal hun og må hun skifte øyelege !!! Så, nå er det sagt.
Hennes kjære Hofføyelege er flytta til Drammen.
Og jeg må dra til Tønsberg Øyeklinikk for å  skifte linse.
Jeg vet at det går bra. Jeg vet det.
Men det er nå så rart med det. Vi har sett hverandre nesten ukentlig under tre øyne i over tre år nå
Og før det til vanlig kontroll en gang i året.
Og så flytter han bare.
Den koselige, trygge stemmen som hilste meg blidt velkommen når jeg livredd og lita vaklet inn til undersøkelser av mitt ødelagte, stakkars øye.
Det er nesten ikke til å fatte.
Men min gode venninne tilbød seg å være med meg, for hun kjenner mine fobier og særheter.
Og jeg ble så glad.
Kanskje kan vi få med oss litt vindusshopping også.
Det kan faktisk bli en bra dag.
Jeg satser på det !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar