Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

søndag 5. februar 2012

Kjedelig...........?

Kjerringa konstaterte at det var kommet mer snø i løpet av natta.
Nå er det nok, det er ikke bestilt mer !
Resten kan du/dere legge på fjellsidene.
Katta blir så frossen på labbene av alt dette hvite. Hun er rask inn, det skal hun ha. Ikke noe unødvendig varmeutslipp her, nei.
Det snør til og med i Syden nå, så nå må folk reise langt for å slippe unna vinteren.
Jeg som trodde at det skulle bli kaldere i Syden og varmere her oppe hos oss etterhvert. Men i natt har det vært oppunder -40 i Finnmark.
Såe, den oppvarminga av verdenshavene med påfølgende nedsmelting av isbreer og -fjell er nok satt på vent.
Ser mer ut som om det blir kaldt overalt om vinteren og kjempevarmt om sommeren.........om noen hundre år.
Men vi kan  nå spare litt på varmvannet og fortsette å sortere og bli litt mer miljøbevisste, sånn for sikkerhets skyld.......
Ser at helsevesenet eller hva det nå heter, skal sende ut remedier til oss for at vi skal ta avføringsprøver av oss selv for å oppdage tarmkreft i et tidlig stadium.
Hva er vitsen med dette prosjektet egentlig, når de ikke klarer å behandle allerede oppdaget kreft hos folk i tide ?
Man kan jo lure.
Overskrifta på bloggen min henviser egentlig til om dere som leser den synes at den  (bloggen) er kjedelig ?
Jeg registrerer bare at jeg har færre og færre lesere.
Ikke i nærheten av hva disse såkalte superbloggerne har, langt fra, milevis fra, flere tusentalls fra, faktisk.
Kanskje jeg bryr meg for mye med og om ?
Er det kjedelig?

2 kommentarer:

  1. Hei kjerringa:)
    Jeg leser ikke blogger, men snublet nå over din. Ville bare si at jeg syns du virker flink til å skrive. Mange mange MANGE som skriver mye kjedeligere blogger enn din:)

    SvarSlett
  2. Hei Anonym
    Tusen takk for gode ord. De varmet.
    Håper du følger med videre, selv om det noen ganger bare er hverdagslig pjatt.
    Klem
    fra meg og Katta

    SvarSlett