Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 23. februar 2012

Soldager i kø

Kjerringa synes det er herlig å stå opp til atter en solvårdag. Ja, for det er vel våren som er blitt lengtet
frem ?
Ifølge lokalblekka er dette været fremover.
Og det gleder meg....og sikkert etpar andre også.
I Sverige jubler de over ei splitter ny liten Sessan. Som gode naboer Måste Man Ha Den Äran ! Grattis !
Nytt liv med vårens komme, akkurat som det skal være.
Igår så jeg sannelig noe grønt innmed veggen.
Og idag skal jeg henge ut klesvasken og la den soltørke i den milde vårvinden.
Bare ordene soltørke og vårvind.
Det er så man får tårer i øynene av å tenke det.
Idag blir det ingen lang tirade over dette og hint. Jeg har ikke tid, for jeg må nyte våren.
Stengt p.g.a. våren.
Det har jeg aldri sett, men kanskje det var en ide ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar