Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 5. mai 2012

Det er en fiiin dag, en finfin dag !!

Kjerringa våknet opp etter en urolig nattesøvn. Hin sto opp og registrerte at det silte ned. På selveste bursdagen hennes ! Og hun som trodde og mente at hun hadde vært så snill i året som gikk !!
Neivel,
Men så kom hun på at dette jo var helt ideelt vær for øyet hennes. Gråvær, mildvær, fløyelsvær.
Takk !
Ellers skal jeg gjøre som det står i den berømte sangen, som jeg vil.
Aller først skal jeg lese Gjengangeren, så skal jeg kose meg med lydbok på øret.
Etterpå tar jeg meg kanskje en tur på Sjøsiden og shopper et eller annet unødvendig, og kanskje jeg går på Stallen og spiser lunsj etterpå? Det er lenge siden jeg var der.
Eller kanskje jeg bare blir hjemme ?
Valgene er mange, og vanskelige :)
for når jeg er blitt seksogseksti kan jeg gjøre som jeg vil !
Jeg er for stiv og utdatert til å springe rundt Leknes idag, og det er forresten altfor langt unna, men jeg kommer antakelig til å lage meg en kopp kakao........ just to remember.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar