Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 26. mai 2012

Varm lørdag

Kjerringa sto opp tidlig etter en livgivende natt i egen seng, tross varmen.
Merkelige greier, men luxushotellet føles helt uvirkelig og som en drøm her jeg sitter i min egen godstol, med fuglekvitter og sol gjennom den åpne verandadøra.
Kaffen er avnytt sammen med fiberrik med reker.
Det bugnende frokostbordet fra de to foregående dagene kan ikke måle seg med dette.
Klærne er vasket og kan legges i skapet.


 Alt er på plass. som om jeg aldri har vært borte fra heimen.
Og Katta er gladest av alle. Hun kom inn tidlig og satt og beundret meg med smale øyne mens jeg dusjet og kledde på meg, før hun på lette labber sprang foran meg til kjøkkenet for at jeg skulle ta den kokende kaffekjelen av plata. Den forstyrrer henne alltid i spisinga.
Idag skal jeg innom Teppemagasinet og kjøpe en boks maling til, slik at jeg får malt ferdig taket og siste strøkene på dørene.
Jeg skal ned til Hansson og kjøpe jord så jeg får plante ut tomatplantene.
Så skal jeg ta helga og bare nyte hvor heldig jeg er som bor i verdens koseligste by sammen med min katt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar