Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 11. mai 2012

Hækta.......

Kjerringa lurer fælt på hvordan hun klarte seg før Internet, før mobil, før telefon FØR FACEBOOK.
Hun vet at hun gjorde det, men idag, når IN streiker, ramler ut, nekter å koble seg på, er hun helt hjelpeløs. Totalt tilbake til steinalderen.
Jeg ringte til operatøren, de dirigerte, jeg utførte, resatte med nål, tastet inn nytt nettverk med et passord fra h......, langt som et vondt år i alle fall, men nix, Maccen ville ikke, absolutt ikke.
Og så, like før den havnet i søpla eller fløy ut gjennom vinduet, kom den til fornuft, eller rettere sagt linja...Maccen gjør så godt den kan mot en gigant, som ikke kjenner sine egne begrensninger.
Jeg hadde da fått et nr. av dama på support, der kostet det 25 kr. pr. minutt for å få eksperthjelp.
HALLO, TELENOR, DET ER DERES SKYLD !
Deres og deres alene.
Og så skal jeg være nødt til å ringe i dyre dommer fordi dere ikke er istand til å holde lovet nivå på tilkoblingen som jeg betaler i blodpris for,  og vel så det.
Hvor frekk går det egentlig an å bli ?
Man kan lure, og det gjør jeg.
The Sky is the Limit, tenker jeg.
Men jeg går med skumle planer om å skifte operatør, men da gjør de vel som de pleier, stenger av linja momentant, uansett om man har betalt på forskudd aldri så mye.......og skylder på den nye operatøren.
Og så sitter man der igjen, uten forbindelse med omverden og skjærer tenner av frustrasjon.
Hvor er det blitt av servicen, av høfligheten, av redeligheten ?
Men det er vel sånn det blir når de øverste toppene sikrer seg lønninger og opsjoner på fallskjermer til hundrevis av millioner, mens de skusler bort milliarder.
Og hvem må betale ?
Gjett tre ganger, eller en gang er nok !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar