Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

onsdag 23. mai 2012

Han fikk et tilbud han ikke kunne si nei til.......

Kjerringa sto opp til nok en strålende sommerdag.
Hun hadde planlagt og pakket og stryrt i flere dager nå. Kjerringa skal på hotell i 3 dager og 2 netter. Uvant som hun er med å bevege seg utenfor hjemmets lune rede mer enn noen timer, er sånt stort. Veldig stort.
Hun både gruer og gleder seg, pinglete som hun er.
Men det vil nå helst gå bra.
Katta er i trygge hender hos leieboeren. Hun har ingen nød.
Blomstene skal vannes godt. Sengeklærne henger til lufting, sengetøyet er på vask.
Jeg skal komme hjem til duftende ren seng.
Alt er på stell på alle måter.
En annen som er mye mer reisevant enn meg og de fleste andre, er Ole Gunnar Solskjær. Igår ble han hentet inn til en alvorsprat med HM Røkke.
Resultatet ble at Aston Villadrømmen forsvant i det fjerne.
Journalistgribbene kastet seg over han da han kom ut, men han var fåmælt, selv om smilet var på plass som alltid.
Det han sa var at han takket nei til jobben i Aston Villa av familiære grunner......
I mitt hode hører jeg straks replikker og så for meg sekvenser fra "Gudfaren", filmen over alle filmer, ever.
Jeg overlater til historien og den sladderaktige ledelsen i Molde FK å komme med sannheten.
Jeg bare konstaterer at han fikk et tilbud han ikke kunne si nei til.
....og fortsetter å pakke som om jeg skal overvintre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar