Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 25. mai 2012

Home, sweet home !

JEG ER HJEMME.  All luxus i verden kommer ikke opp mot følelsen av å komme hjem, få satt på første maskinen med vask, rydde toalettsakene på plass og det ubrukte tøyet, egentlig ikke annet enn to truser, et par leggings, en topp og to par sokker. Bra beregning.
Sette seg ned ved maccen og la fingrene løpe over tastaturet.
PCen som jeg hadde med oppover var nesten umulig å få på nettet der på hotellet, prøvde med tre forskjellige kodekort, men Microsofts egen sertfikatsikring nektet meg å gå inn på nettverket. Hallo, trodde det var jeg som bestemte over PCen og ikke Microsoft. Har da vitterlig betalt den i dyreste dommer.
Jeg  kom såvidt inn og fikk skrevet en blogg og en gang inn på Facebook.
Selve seminaret var flott. Mye lærerikt og mye hjelp å få med saker man har gått og bakset med for seg selv i alle år.
Rommet var flott, maten og servicen upåklagelig.
Men hjemme er nå aller, aller best.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar