Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 24. mai 2012

I ren luxus

Kjerringa våknet i en fremmed seng og gikk til dekket frokostbord med alt hva et hjerte kunne begjære av deiligheter.
Interessante foredrag som fremkalte både smil og tårer. Mange interessante mennesker med enda flere hørverdige meninger og historier. Et lunsjbord fra himmelen sendt. Innimellom frukt, kaker, kaffe, nøtter, samt en betjening som utfører mitt minste ønske før jeg nesten visste at jeg ønsket det.
Sånn må det være å være ustyrtelig rik og priviligert.
Det eneste skåret i gleden er at jeg ikke kommer inn på facebook, men det overlever jeg vel til hverdagen kommer i morgen.
Akkurat nå nyter jeg all denne overdådige luxus og unner meg følelsen av å være rik og utvalgt.
Selv om jeg savner Kattta og senga mi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar