Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 14. mai 2012

Male, male......

Kjerringa sto opp til en grå og hustri dag. Det blåste sinte hekser rundt hushjørnene. Man skulle nesten tro at naturen hadde hoppet over våren og sommeren og gått rett til høsten.
Hvor bliver finværet av ?
Gangen begynner å bli bra, men jeg måtte ta kosten i egen hånd og gå over "søndager" og feilmalinger og drypp og......sånn som det blir når malermesteren ikke er så nøye.
Ett strøk til på lister og dører og vinduer, så blir det bra.
Og så er det bjørketapeten som skal opp. Jeg gleder meg.
Men foreløpig er det trappa som står i fokus.
Formen er ikke helt på topp idag, så jeg tar det litt med ro.
Det får bli som det blir, på alle måter.
Folk står ikke akkurat i kø for å hjelpe til, så man tar imot den hjelpen som forefinnes......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar