Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 10. mai 2012

Helt utrolig !

Kjerringa var på besøk i sommerlandet igår.
I natt har det blitt lite søvn. 
Hun klarte nemlig å forelske seg på den korte turen.......i et hus.
Jada, jeg vet at jeg har et, jada, jeg vet at jeg har nok å styre med. Jeg vet det.
Men dette huset har stått urørt i omtrent 30 år, vært bebodd av en nå avdød dame...og har verdens vakreste kakkelovn.
Sånn som går helt opp til taket og er sylindrisk og kledd med hvite kakel = fliser.
Og prisen er til å le høyt og lenge av.
Jeg ser igjen for meg Midsommar, markblomster, Dalslands Kanal, loppis, sommerauksjoner. 

For ikke å snakke om kanelbullar og Löfgrens Lila i morgensola under frukttrærne.
Sverige er blitt mitt andre hjemland, og helt spesielt fordi min kjæreste familie bor der.
Så til underretning har jeg enda flere knapper å telle på nå.....
Uansett, jeg fikk handlet på Euro Cash på Ørjegrensa, som faktisk heter Kjølen. 
Andebryst og -lår, grønnsaker og rapsolje.
Velsignet å ha billigland så nært, bare en time fra Moss.
Men det vakreste huset.
Drømme, drømme.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar