Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

søndag 27. februar 2011

Velsignet søndag

Det ble for mye stress for Kjerringa, så hun endte i senga med neseblod. Katta ble sluppet direkte inn av Leieboeren, så hun led ingen nød, snarere tvertimot.
Kjerringa fikk hørt seg gjennom nesten 3 lydbøker, så det var ingen krise for henne heller.
Det ble lite TVglaning og ingen blogg, men det er nok ikke det største savnet.
Fikk kjære venner fra Tyskland på besøk i går, så det oppveide mye. Selv om jeg verkern hadde fått vasket eller pusset vinduer.
Akkurat nå er det feiring av pakistansk bryllup fra Tønsberg på TVen, og det minner meg om da jeg var gjest  i pakistansk bryllup i sommer.
Den muskiken, dansen, utført av de vakreste unge menn, sariene, smykkene. Bruden har ca 15 kg. gull på seg. Fantastisk og eventyrlig det hele.
Halve besøket er dratt til fjells på ski sammen med Leieboeren og Barbara og jeg har det trivelig alene.
Det går på engelsk, tysk, dansk og norsk, men vi forstår hverandre fullt og helt.
Vi skulle vel tatt oss en tur i det vakre været..............men .
Jeg tror vi bestiller mat fra Kinaen hos Herman.
Og så får det bli en skikkelig sløvedag i  dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar