Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 21. juli 2012

7 rette !

Kjerringskinnet er imponert over seg selv. Hver eneste dag karrer hun seg ut av senga, slipper inn Katta, forer begge (seg selv og K),og kommer seg ned i Rosehuset for å jobbe. Inatt våknet jeg med neseblod, men det roet seg etterhvert.
Dagen idag ser ut til å bli perfekt for rosestell og maling. Jeg begynner å se slutten på grunninga. Det i seg selv er jo helt alldeles fantastisk.
Enkelte steder må det nok ett grunningsstrøk til for å dekke grønnfarga, men ellers ser det greit ut.
Da er det bare toppstrøket igjen.
Kanskje jeg kan flytte inn før beregnet. Det hadde vært deilig. Det er litt plundrete å "bo" i to hus.
Og den nye eieren hadde kanskje også vært happy for å få overta før tida.
I det hele tatt, en vinn-vinn situasjon.
Og idag klarte jeg jaggu meg 7 rette på kvissen på baksida av Gjengangeren !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar