Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 3. juli 2012

Styling

Kjerringa ser etterhvert at dette er et stooooort prosjekt. Det er ikke bare å kjøpe og selge hus. Her skal det styles for fotografering.
Det betyr at omtrent halve bohavet mitt må ut av huset.
For folk skal ikke la seg forvirre av min smak og mitt "rot". Og hvor skal jeg begynne ?
Oppgaven virker uoverkommelig.
Men før helga er over skal det være gjort.
Jo mer jeg ser meg rundt, dess mer føler jeg meg som en deltager i de amerikanske realityprogrammene, der folk har samlet på seg så de holder på å drukne i rot og skrammel.
Bare at der kommer det noen ryddeengler inn og rydder og lager loppis og pusser opp så alt blir helt ugjenkjennelig og de som bor der roper Oh, my God ! i kor, og alt er bare tåredryppende riktig.
Her er jeg den som har samlet på meg, den som må rydde og den som kanskje klarer å hvese Oh, my God, gjennom blod, svette og tårer, der jeg står vaklende og beskuer de få tingene som jeg skal leve sammen med ut måneden og litt til.
Det er bare å hive seg rundt og samle esker fra de forskjellige butikkene. Vinmonopolet har visst de beste, mest letthåndterlige av arten. Så om jeg ikke har vært fast kunde der opp gjennom årene, så får jeg vel esker som likevel blir kastet.
Og senere idag kommer han som skal gå gjennom huset fra bunn til topp og beskrive det ned til minste sprekk.
Men målet der framme, huset i Englegata med tilliggende herligheter, er verdt det !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar