Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 7. juli 2012

Regntung lørdag

Kjerringa tror Vårherre lar det regne idag for å roe henne ned noen hakk. Det er vanskelig å få kjørt ned flyttelass bestående av pappesker i regnvær, så hun bestemmer seg her  og nå at hun tar seg en dags pause.
Det er bursdagsfeiring idag også, så dette blir en fridag uten dårlig samvittighet.
I morgen er en ny dag med den aller siste finishen før fotografering.
Så er det noen rolige dager før kavalleriet (les venninne med mann) kommer. Da er det pakking av bøker, fjerning av bokhyller og nedkjøring av det og lignende,  tyngre saker.
Innimellom skal loppis inn og hente halve kjelleren.
Og så er det visning lørdag.
Deretter er det overtakelse på søndag og start av maling mandag.
Gleder jeg meg ?  Gjett tre ganger, som vi sa da vi var små.
Nå går jeg også rundt og gleder meg til de små fotostuntene jeg skal prøve meg på sammen med fotografmannen.
Nordaførr har de et meglerfirma som heter Folk i Husan.
Deres bilder ser ut som om folkan har forlatt huset i huj og hast...for å komme tilbake litt senere, eller at de nye folkan  kan fortsette der de slapp.  Kaffen ser ut til å være varm fremdeles ........
Kanskje noe å tenke på istedenfor alt det hvite og svarte og bildet av Guds finger som berører Davids  finger. Noe som faktisk er et bittelite utsnitt av et takmaleri i Det Sixtinske Kapell i Vatikanstaten, for de som ikke visste det !
Jøje meg, hvor mye unødig viten jeg sleper rundt på !
Og jøje meg, bedre at jeg visste mer om fiber kontra bredbånd, antenner, routere og sånne merkelige duppeditter. Hva er best, billigst, hvor finne ?
Daaaaaaniel ??????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar