Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

onsdag 18. juli 2012

Solgt !!

Kjerringa må nå legge inn en ny profil på bloggen sin.
Nyhuset har verken bærbusker, plommer, pærer, moreller eller epletre.
Men det har roser. Roser i hauger og lass. Roser i alle nyanser fra skjært hvitt og til nesten lilla. Med duft og uten duft. Det er så vakkert.
Uansett hvilket vindu jeg åpner i første etasje så siver roseduften inn. Og de røde og grønne og rosa og gule veggene begynner å bli hvite. Det går sakte, men sikkert mot et egghvitt indre. Harmoni.
Jeg ser for meg møblene mine der snart. Jeg gleder meg til første natta i huset.
Igår ble huset solgt, etter visning lørdag og mandag. Det lå på Finn.no i 5 dager tilsammen.
Det må nesten være ny rekord. Flinke megleren sto på og leverte som hun hadde sagt.
Tusen takk, Cathrine !
Men nå må jeg ned og fortsette med malinga.
Snille fetter maler takene. Jeg er han evig takknemlig.
Jeg ønsket meg en lang mann som slapp å bruke trapp....og fikk det. Og det går unna så det suser.
Men det er fremdeles nok arbeid til mange "båtlag".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar