Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 5. juli 2012

Nydelig dag

Kjerringa sto opp til en alldeles nydelig dag med sol og bortimot vindstille...og det er bra, for hun har tenkt seg en svipptur over Kjølen. Og hun liker absolutt ikke når grunnen gynger under henne.
Jeg er midt i pakkinga av bohave, så jeg har egentlig ikke tid til lystseilaser, men må man, så må man.
Og jeg får jo god hjelp i helga til den aller siste makeoveren før fotoshooten mandag.
Ja, det er jo sånn folk snakker idag. De mest trendy sier fotage (fotidsj), høres nesten ut som en fotlidelse.
Er jeg heldig, blir huset lagt ut på nettet allerede om en uke, og det vil jeg tro jeg er.
Igår var takstmannen her og pirket huset i innvollene.
Alt i alt er huset i god stand, men har mangler og feil som skyldes alder og slitasje.
Ikke verre enn at potensielle kjøpere kan gjøre et superkupp her.
Håper de kjenner sin besøkelsestid.
Ellers er jeg så oppfyllt av det nye huset at jeg omtrent ikke har en tanke å ofre på det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar