Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 9. juli 2012

Hva skal man si ?

Idag er fotodagen......... Kjerringa begynner å få dårlig tid !
Pakke, rydde, arrangere.
Kjerringa var nede i nyhuset i går for å få litt mer inspirasjon. Der var det jo selvfølgelig også fullt kaos med utflytting og esker og sekker og akkurat som hun kunne hatt det selv, dersom ikke snille husselgeren hadde ryddet plass i garasje og uthus til mine esker og sekker og saker og ting.
Idag er det den siste finishen som gjelder.
Men først skal jeg nyte min kaffe, se litt på været, få med meg nyhetene i alle kanaler.
Så skal jeg sette inn det siste støtet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar