Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 12. juli 2012

Tre dager igjen....

Kjerringa sto opp etter en god natts søvn. Etter at jeg ble dobbel huseier, har jeg senket skuldrene. Selv om det kanskje burde vært omvendt ?
Jeg er ganske sikker på at huset blir solgt fort. Meglerens optimisme smitter virkelig.
Og nå gleder jeg meg bare til å overta nyhuset.  Jihaaa !!
Søndag kl 15 skjer det.
Etter en rask kopp kaffe for å "innvie" huset, begynner jeg å forberede til maling.
Legge papp og plast over gulv og benker. Jeg tror vi må begynne i kjøkkenet, der er den aller grusomste fargen - til å bli ravende sinnsyk av. Knall rødt !
Etter det er det stua, kanskje litt bedre, men likevel sykdomsfremkallende grønt. Ikke trendy grønt eller pastellgrønt. Men skikkelig kvalmende grønngrønt.
Soverommet og gangen og badet er henholdsvis supperosa, gult og blått.
Det må ha vært en fargekonsulent fra det innerste h........ som har fått gå amok der nede.
Jeg bare føler at det lille huset står og hyler etter hvitt og harmoni.
Og det skal det bli. Selv om det kommer til å koste blod, svette og tårer....og cold cash for å få det til.
Idag forhandlet jeg med bredbånd- og TVpusherne.
Jeg fikk til en god avtale, tror jeg.
Det jeg nå bekymrer meg for er at de skal stenge ned linjene før jeg flytter.
Men noe skal man jo bekymre seg for.
Katta har inntatt yndlingsstillingen borti sofaen. Hun gir...........katten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar