Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 29. mars 2011

Fortsettelsen av gjerdet ?

Kjeringa måtte tidligere opp enn vanlig idag, så hun hadde klokka på vekking, men våknet lenge før den begynte å vræle. Katta var raskt på vinduet og ville inn.
Og verden var oppe og gikk som vanlig. Med en liten forskjell. Kjeringa skulle ned til sin Hofføyelege og måle trykket etter å ha vært uten øyedråper i over ett døgn. Dette er et forsøk for å få bukt med en slem allergi etter all dryppingen på dent vonde øyet.
Jeg var kjempespent, men trykket var uforandret. Juhu, da fortsetter jeg et nytt døgn uten dråper og med ny måling i morgen.
Men stakittgjerdet er visst glemt av drifta. De forsvant til lunsj i går litt før klokka halv tolv igår og har ikke vist seg her siden. Lange lunsjer de har i kommunen !
Men det skal de ha. Det som er gjort er kjempefint, såvidt jeg kan se med mitt ene øye.
Håper bare at de kommer tilbake og fikser resten.
Og at ikke Høyre vinner valget, for da står min første arbeidsplass, Essem Feral, Gränges Feral, Hydro Aluminium Conductors og noen navnebytter til, i fare for å bli flyttet fra havneområdet.
Fordi Høyre vil åpne byen mot sjøen og sannsynligvis bygge hus og leiligheter for de rike og vakre  der. Men vi kan ikke leve av å klippe håret til hverandre eller gå på Sjøsiden og shoppe,
Vi må ha litt industri også.  HAC har ikke råd til å flytte, og de hører til akkurat  der de ligger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar