Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 24. mars 2011

...uten Gjengangeren.

Katta ble sluppet inn av Leieboeren og kom opp i senga til Kjerringa og vekte henne med skrik og jammer. Skulle tro hun var en utsultet bakgårdskatt.
Kjerringa  måtte bare karre seg opp fra sin søteste søvn og starte dagen. Først mat til det uthungrede katteskinnet..
Jeg gjorde alt klart til meg selv, knekkebrød med bøkling idag og et stort krus med herlig, dampende kaffe.
Og så gikk jeg ut for å hente avisen.
Hæææææ?  Ingen Gjenganger ??
Jeg så etter oppi kassa, jeg så i Leieboerens kasse, jeg så på marka, på trappa, overalt det kunne tenkes å ligge en Gjenganger. Men nei, ingen Gjenganger.
Skrekk og gru, hvordan skulle jeg våkne ordentlig ? Uten Gjengangeren på morran er ikke dagen helt den samme, for å si det mildt.
Den hører til. Den skal være i kassen når jeg kommer ut om morran.
Jeg tøflet inn og kastet meg over telefonen og ringte ned for å spørre om hva i .... o s v.
Etter mange tastetrykk og tøv. kom jeg endelig fram til et menneske.
Han lovte meg avisen i kassa etter kl 10.
Bra det. MEN DET ER IKKE BRA NOK !!
Den skal være der når det er morra og jeg siger ned i gostolen med kaffen og knekkebrødene for å finne ut hva jeg skal mene idag.
Så ingen Gjenganger, ingen kos.
Jeg aner ikke hva jeg skal mene noe om, så det blir nok ingen blogg idag...............

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar