Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 17. mars 2011

Gleder meg

Katta ventet trofast i gangen da Kjerringa kreket seg opp i morges.
Hun var blitt sluppet inn av Leieboeren.
Nå om dagene er hun fornøyd med alt som ramler opp  i matskåla hennes.  Og så sover hun sin søteste søvn i stolen sin.
Jeg er også kjempefornøyd. Jeg fikk mail fra "Especially for you with love" om at kjolen min er ferdig og vil bli sendt så snart pengene er på kontoen hennes.
Jeg har kreert den selv, så jeg er utrolig spent på hvordan den er blitt. Det gikk vel sånn omtrent ti mailer frem og tilbake med forslag og forandringer, farger og design.
Uansett, så er det verd prisen.
Å få sin egendesignede, skredderinnesydde kjole er ikke helt vanlig for oss godt og vel, for å si det mildt, på undersida av millioninntekter.
Hvis man da ikke, som Larviks høyreordfører, har en hemmelig millionkonto på si, uten innsyn verken for offentligheten eller revisjonen eller Rådmannen der nede.
Den har han skaltet og valtet med i flere år. Den består visstnok av sponsorpenger fra en eller annen byfestival. Man kan jo lure på hvorfor ikke sponsorene har bedt om regnskap på kontoen. Ordføreren har visst sågar kjøpt tjenester fra eget firma for pengene. Blant annet trær til rundt 5000 kroner pr stk. Det må jo minst være pengetrær ?
Hvor frekk og kriminell kan det gå an å bli innen politikken ? Han går jo gode gamle Al Capone en høy gang.
Det er det jeg alltid har hørt: -Stol aldri på en høyremann eller en bilselger, de er alltid ute etter å lure pengene fra deg og gi deg skrap i bytte.-
Jaja, dette får Larvik ordne opp i, vi har nok med våre egne politikere, som slåss i avia så trykksverta spruter.
Selv skal jeg  møte våren i ny kjole med hjerter !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar