Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 6. september 2012

Horoskop

Kjerringa sto opp med tett nese, men kaffe med tilbehør fikk det verste til å forsvinne.
Horoskopet for denne uka sa at jeg måtte ta en viktig avgjørelse angående en situasjon som var iferd med å vokse seg helt ut av kontroll. Og som var iferd med å nå kokepunktet.
Men det er jo livet mitt i et nøtteskall, så jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal begynne....
Ikke vil Katta være sammen med meg her i Rosehuset og ikke får jeg somlet meg til å rydde og sortere alt i garasjen og som i alle fall 2/3 deler skal på loppemarked ellers selges på garasjesalg.
Men jeg kommer vel fram til en løsning på begge deler før jeg vet ordet av det.
Idag kommer Ovnsmannen og skal se på den sprukne bakplata i peisinnsatsen, slik at jeg kan få den på plass før fyringssesongen.
Kanskje får jeg besøk av venninne som har lyst til å se "nyhuset". Og ganske helt sikkert kommer godeste venninne innom en rask tur midt i hennes travelhet.
Og i ettermiddag skal styret i FS møtes her hos meg.
Jeg kjeder meg ikke, det skal være sikkert og visst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar