Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 3. september 2012

Sykkelreparering

Kjerringa har bestemt seg for å bli litt sunnere, og punkt en er å få reparert sykkelen slik at jeg kan bruke den i byen.
Så jeg må gå bort til Sport1 med den, idag. Samtidig skal jeg en tur på biblioteket.
Været er godt, så det er bare å dra fram den gamle rokken og gi seg ivei. Kanskje jeg kan lokke meg setv med en Latte på Kafferiet ?
Ja, det er absolutt dagen for det. Etterpå er det handling for Tante, besøk i banken og sist, men ikke minst, besøk av søte venninne som jeg ikke har sett på år og dag.
Men nå går jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar