Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

søndag 9. september 2012

Søndagsglede

Kjerringa våknet opp til ei stirrende Katta. Hun satt på kommoden foran vinduet og nistirret på meg. Som om hennes stirring skulle få meg våken og ut på kjøkkenet og inn i kjøleskapet for å rive av en passe bit stekt kylling til ei sulten katt.
Og hun hadde helt rett, akkurat det skjedde. Nå sover hun de rettferdiges egen søvn i sofakroken.
Og jeg kan godt være raus idag, for igår vår jeg i koselig 60 årslag på Sjømilitære Samfund, og idag er jeg bedt på frokost samme sted.
Det er noen som har det her i verden.
Og det aller beste, alle de kule folka er der også.
Og etterpå skal de se hvordan jeg har fått det i Rosehuset.
Kanskje jeg til og med rekker avslutningen og auksjonen på det praktfulle loppemarkedet på Nykirke ?
Det er et bord der.......
Jada, jeg vet det, Jeg har nok. Jeg kan lage et helt eget loppemarked som kan gå over flere dager uten at det minker det aller minste på varene, men det bordet.................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar