Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 24. september 2012

Mandag i september

Kjerringa sto opp idag også. Katta også. Jeg fant en gave på døra i morges. Søte venninne fra indisk hadde vært med deilig mat til meg seint igår etter jeg hadde lagt meg og sovnet.
Så da har jeg middag idag. Takk, snille Rupinder.
Jeg er glad for at jeg har så gode venner.
Og nå finner heldigvis også Katta både frem og tilbake på tilværelsen sin. Hun labber opp til gammelhuset med jevne mellomrom, og hun labber tilbake.
Ellers elsker hun å sitte i vinduet og følge med alle menneskene som går til og fra sine daglige gjøremål. Rene kattetv.
Når hun ikke sover, noe som er hennes absolutt høyest prioriterte gjøremål.
Så livet ser ut til å ha kommet inn i sin egen rytme her i Rosehuset.......både for meg og Katta.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar