Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 29. september 2012

Koselig morgen

Kjerringa hadde akkurat stått opp til en grå lørdag da telefonen ringte og en blid stemme lurte på om jeg var hjemme og oppe og hadde kaffe.
Det var min bror med koselige følge som var på tur til Sverige og bare hadde lyst å komme innom for en prat.
Og det ble en veldig koselig prat som jeg tar med meg inn i den nye dagen. Mange tanker og ideer ble spilt fram og tilbake over kjøkkenbordet. Mye ga meg nye vinklinger og innsyn i denne mangfoldige verden. Og dette lille, smilende mennesket som kryper inn i hjertet til folk, og som har en jernvilje og et ståpåhumør som mange kunne lært mye av.
Stolt av å bli kjent med deg !
Resten av dagen blir sikkert også flott. Gode venninne fra Eritrea kommer innom en tur.
Og heldigvis, Katta er hjertelig tilstede fremdeles.
Kanskje hun må ha en sånn rundtur en gang i uka ?
Hva vet jeg. Jeg gleder meg bare over at hun merog mer foretrekker meg og Rosehuset til å henslepe sine dager hos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar