Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

onsdag 29. desember 2010

Romjulsdrøm ?

Katta klarer å være inne nesten hele natta. Kjerringa måtte likevel opp før vanlig oppståartid og slippe henne ut i morges. Men senga var like varm da hun kroet seg ned i den igjen, så det gjorde ingenting.
Senere sto jeg opp, fyrte i ovnen, kokte kaffe, dusja , og dagen var igang.
Jeg satte meg til med den nye, hvite for å bli kjent med den, men det er umulig å skjønne menyen dens, så jeg plukket ut SIM kortet og satte det tilbake i den gamle, rosa kameraten.
Jeg må jo lære meg den nye mobiltelefonen før eller senere, men foreløpig haster det ikke.
Og jeg må  på Landromantikk idag og bytte et feilkjøp på nettbutikken deres.
Noen ganger blir jeg så inderlig rasende på meg selv. Jeg lærer aldri .Plagget så bare så lekkert ut på nettsida deres. Størrelsen så også OK ut, men da den kom, passet den slett ikke. Så nå får jeg enten bytte eller få pengene tilbake.
Dessuten er jeg så heldig at jeg er bedt til eritreisk venninne på middag og kaffeseremoni-
Det er en ære og en glede.
Hun kom gående på sine dårlige bein igår for å invitere meg, for hun hadde ikke fått svar på telefonen. Selvfølgelig ikke, for den var jo ikke opp og gikk enda.
Så det er travle dager for ei Kjerring med begrensa ferdigheter innen det digitale samfunnet.
Katta stiller seg helt likegyldig til Kjerringas krumspring, så hun bare benytter tida til å sove.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar