Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 23. mars 2012

Blogging

Kjerringa sto opp, som vanlig, og Katta kom inn etter en natt i den nypimpa hammocken.
Som det sies -Vil du sitte på den beste plassen i huset, flytt katta -.
Dagen tegner til å bli varm og fin, vi er visst inne i en bra flyt her sør. Høytrykk, heter det visst.
Idag skal jeg ned til Hansson i Eikveien og kjøpe jord, slik at den kan ligge og varmes opp til såing av salat, gulrøtter, erteblomster....og setting av poteter, groene begynner å bli faretruende lange på mandelpotetene.
For ikke å snakke om tomatplantene. De har begynt å danne sine karakteristiske blad.
Snart er de klare for å skilles og settes i egne små potter.
Jeg må huske å kjøpe blomsterjord til dem. Den er litt mildere til de kan plantes ut i store potter i Hanssonjorda.
Ser at det er kommet masse nye bloggere i Gjengangeren. Det er bra. Det er så koselig å lese om folks dagligliv og tanker.
Og så er det terapi å skrive selv. Så hiv dere på "bølgen"
Min dag begynner ikke ordentlig før jeg har fått bloggen ut av hodet og ned på maccen.
Og så er jeg innom av og til og ser om det er mange som har vært innom og lest den. Selv om de sjelden legger inn kommentarer eller "liker" på Facebook, så går telleverket.
Jeg har lesere i USA, Russland, Tyskland, England, Spania og av og til Kina.
Lurer alltid på hvem de er og hvordan de finner fram til min blogg........og om de har noe utbytte av å lese den.
Moro er det lell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar