Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 1. mars 2012

Lynforbannet

Kjerringa våknet opp igjen i dag også.
En overopphetet debatt foregår i Gjengangeren for tida, angående en Frp-politiker i Horten bystyre som har vært ute og kommentert en debatt i Nettavisen om at narkomane i Nygårdsparken i Bergen ble banket opp av litauere.
Han mente de burde ha betaling for denne renovasjonen, som han kalte det.
Et gammelt ord sier at man får de politikerne man fortjener. Og jammen har dere som stemte blått i høst, fått det !
Denne mannen er en skam for byen og bystyret som sådan. Partiet nevner jeg ikke, for derfra er det ikke mer å vente...............eller hente.
Jeg tenker videre at denne mannen må ha vært utrolig heldig som har sluppet noen motgang eller problemer i sin egen familie eller slekt, når han kan skrive noe sånt.
Mine tanker går også til alle narkomane og pårørende som kjemper en kamp på liv og død, hver eneste dag.
Og jeg som trodde at politikere som var innvalgt i styre og stell skulle komme med konstruktive forslag om  behandling for rusmisbruk, ikke rakke ned på dem.
Noen ganger skammer jeg meg nesten over å være menneske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar