Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 15. mars 2012

Tåkegrått

Kjerringa våknet opp til en grå verden. Tåka lå som et teppe over de nære omgivelsene.
Først trodde hun at hun hadde fått i seg noe hun ikke tålte i går kveld, for da var Kjerringa på fest med lekekameratene på Lokalhistorisk Senter.
Nydelig mat med någo attåt for de som lystet. Kjerringa er kjedelig i så måte Hun har for mange år siden funnet ut at hun tar livet bart, okkesom.
Der var flott foredrag/standup av herværende blekkes redaktør, vår alles Torgeir Lorentzen.
Å si at den mannen har ordet i sin makt, er å ta for svakt i. Han er en ordenes mester.
En ordenes ekvillibrist og tryllekunstner og alldeles  frydefull  å høre på.
Der var taler og vitser og masse fortjent selvskryt. Og der var, vanen tro, utnevnelse av to velfortjente æresmedlemmer av dugnadsgjengen.
Og der var mye latter og moro.
Men idag er det en ny dag, og jeg har bestemt meg for å gå med i Tjukkasgjenget.
Så, nå har jeg skrevet det.
Jeg skal møte opp på Holtanskolen i mine beste joggesko og passende turklær og la det stå til.
Så kommer det ingen blogg i morra,  betyr det bare at jeg ikke klarer å kravle meg opp av senga.
Wish me luck !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar