Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 17. mars 2012

Over halvparten....

Lørdagsmorgen, og Kjerringa kravlet seg opp etter sin første, lange tur igår. Litt støl i skankan, men ikke verre enn at gofølelsen overvinner det.
Jiha, jeg er igang med å forbedre formen.
Jeg har lovet meg selv at jeg skal ta det pent i starten, for ellers går jeg lei.
Min godeste venninne er helt enig.
Så idag skal vi på kurs på Seilerhuset for, blant annet, å  lære og lytte og kommunisere bedre.
Det er Unni Eriksen med Ordspinneriet som inviterer.
Og jeg gleder meg.
På skjermen suser birkebeinerne avgårde med tunga nedpå knærne. Det kan da ikke være sunt ?
Proffer hulter til bulter med glade amatører, mange av dem mellom- og toppledere fra beste vestkant, som har mye å bevise for omverden.
Jaja, dem om det, som salige Hamsun sa et eller annet sted.
Og glede, glede, det blir Flerkulturell Festival, "Verden i Horten" i midten av juni, og vi har fått "Eple-Jen" med på laget.
Så gled dere, det blir masse god mat fra hele verden, silke og hennamaling, smykker og et lite bruktmarked og musikk og mye, mye mer.
Planlegginga er godt igang, og vi gleder oss.
I dag er dagen nesten 6 timer lenger og jeg hadde nesten 6 rette på quizzen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar