Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

onsdag 28. mars 2012

Hennamaling

Kjerringa sto opp i fin stil, og Katta sto klar utenfor verandadøra og kom tassende inn med halen til værs. Kjerringa kjente nesten ingen temperaturforskjell mellom ute og inne, så det tegner til å bli nok en flott vårdag. Igår hadde vi over 22 grader på ettermiddagen da vi kjørte nedover til Sandefjord.
Det var deilig å kunne slå på airconditionen i bilen
I Sandefjord ble jeg mottatt som en lenge savnet slektning av min godeste venninnes venninne og hennes døtre.
Et bord med de lekreste retter sto klart, selv om min godeste venninne bare hadde "bestilt" en kopp te.
Og mens de to venninne fikk pratet og kost seg på punjabi, ble jeg hennamalt på hånden av husets ene datter. Ei særdeles oppegående og sosial frøken på 15 år. Vi skravlet sammen på norsk mens hun malte de sirligste blomster og krumelurer-
Jeg syntes det var nydelig, som sepiafarget  blonder. Kanskje kommer hun på festivalen vår, "Verden i Horten" lørdag 16. juni, slik at flere kan bli håndfin.
Jeg håper dette varer lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar