Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 13. mars 2012

GRATULERER MED DAGEN !

Idag blir det skryt, fortjent skryt.
Min gode venninne, sjelefrende og ildsjel, Rukhsana har bursdag i dag. Den rundeste dagen man kan tenke seg....
Denne perlen av et lite menneske blir også eldre, selv om hun ser ut som en jente fremdeles.
Hun har hjulpet utallige mennesker, i det skjulte, til å føle seg verd noe, til å føle at det er bruk for dem og med direkte hjelp i vanskelige situasjoner.
Hennes smil og glede når noe lykkes, er gull verd.
Jeg vet at hun rødmer nå, at hun synes dette blir for mye, altfor mye fokus på henne. Men som menneske og venninne og ikke minst, som leder av Flerkulturell Kvinnegruppe, fortjener du så mye mer enn jeg har ord for.
Vi har mange planer for fremtiden, for kvinnegruppa. Noen blir det noe av, andre forkastes underveis.
Men en ting vet jeg sikkert, du vil alltid ha en helt spesiell plass i hjertet mitt.
GRATULERER HJERTELIGST MED DAGEN, RUKHSANA !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar