Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 20. august 2012

Å sånn går nu dagan..

Kjerringa sto opp idag også. Katta har vært inne i natt, men nå er hun ute. Enten kommer hun inn igjen eller så får jeg en telefon om at hun er kommet opp til gammelhuset igjen. Men jeg kan ikke ha henne inne mer, og jeg kan ikke sette henne i bånd, så det får gå som det går.
Jeg har lite til overs for "innekatter". Katter skal være ute når de vil, ha sitt revir og gjøre hva de vil.


Så om ikke Katta akkurat leser avisen, så er hun smart nok til å klare seg godt.
Det eneste jeg kan gjøre er å håpe at hun velger å være her i Rosehuset sammen med meg.....


Og sånn er det bare med den saken.
Idag er det overlevering av gammelhuset. Det skal bli deilig å slippe å ha ansvaret for to hus med innhold. 
Jeg har evig mer enn nok med mitt lille Rosehus og alt som skjer i og rundt det. Katta kom forresten tuslende inn igjen, og nå er hun ute igjen, så time will show, som min søte, lille mamma sa.
Love means to set free, kan jeg tilføye for egen regning.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar