Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 10. august 2012

Fremdeles på nett !

Hvor ble finværet av ? Dette var da verken meldt eller ventet. Jeg vaska dyna mi igår og forventet en solvindduftende herlighet i senga mi til kvelden. Nå henger den som en slaskete, søkkvåt sekk ute på snora.
Nåja, det ornær seg sikkert etterhvert.
Jeg er fremdeles på nettet, så dette blir nok kanskje den siste bloggen fra meg på bortimot NextGenTel.
Ting tar tid i dataverden.
Vi kommer oss både til Månen og Mars, men å koble opp et nettverk på under fjorten dager når det er tilgjengelig linje, synes som et utopisk krav. Merkelig.
Forstå det den som kan.
Nå får jeg pakke med meg noe av det gjenværende og komme meg ned i Rosehuset.
Min alldeles praktfulle sønn monterte opp dusjkabinettet igår, så fra ikveld er min faste adresse Rosehuset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar