Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

søndag 19. august 2012

Hvor er Katta nå da ?

Kjerringa våknet opp til et Kattetomt hus. Hun lukket opp alle dørene og puset og ropte. Nada.
Hva har skjedd i natt ?
Katta lå i sin aller søteste søvn da jeg gikk og la meg i går kveld. Jeg lot soveromsdøra stå på gløtt sånn at hun skulle kunne komme seg ut på do eller hva hun nå gjør ute om natta.
MEN HUN ER IKKE KOMMET INN IGJEN !!!!!
Jeg sov som en stein, ingen forstyrrende lyder. Alt åndet fred og absolutt ingen fare.
Jeg synes ikke dette er det minste moro.
Katta skal være her, inne hos meg, nå !
Har den store, langhårete inntrengeren alliert seg med resten av kattemafiaen nedover i husene og jaget henne over stokk og stein ?
Dette må jo være rene katte-Harlem.
Et nifst sted for en stakkars pusekatt.
Nei, idag smaker verken brødskiva eller kaffen.
Nå fikk jeg akkurat en telefon fra en som hadde fått besøk. Katta har brukt natta til å trave opp til sine gamle "jaktmarker" !
Puh, for en lettelse !!
Men jeg må nok holde henne inne flere netter, for det er vel da hun føler seg mest truet..
Og nå er hun snart tilbake i Rosehuset.
Når enden er god er alt godt, sies det..........



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar